Menu

Get your dropdown menu: profilki
Proszę o nie kopiowanie zawartości bloga!

wtorek, 8 lipca 2014

Nowa obsada w blogu - Cześć.

Cześć ,nazywam się Natalia i interesuję się Transformice oraz mam styczność z M&A , dlatego postanowiłam dołączyć do plemienia "Otaku Masters" . Ja niezabardzo oglądam Mangę i Anime , ale za to lubię malować postacie właśnie z nich. A w plemieniu jestem tak jakby koleżanką twórczyni tego plemienia, dlatego W nim jestem . To może pokaże troszkę moich "1" rysunków , nie są za ładne , ponieważ dopiero zaczynałam je rysować ,ale myślę , że się spodobają ;)

Oto mój pierwszy rysunek z Mangi ~ Midori :


 

Tuż , po tym zaczęłam troszkę ładniej malować .. A efekt mojej pracy był taki , Przedstawię wam Harukichi , również z mangi -




A teraz maluję tak  - To jest Lady z Anime , to jest efekt mojej dzisiejszej pracy , myślę że jest Dobrze.Z resztą , sami to oceńcie ;)



Ok , to tyle jak z zapowiedzi mojego uczestnictwa w tym plemieniu ;) Do zobaczenia wkrótce.Aha , byłbym zapomniała .. Jeśli chcesz dołączyć do plemia , napisz /c Xvenusssx , /c Rikurinka . A jeśli nikt z nich nie jest dostęony , proszę skonsultować się ze mną , czyli /c Natgaxd . Lub /c Theqxd. Do zobaczenia :)

Natalia.


2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...